Sosiale medier
Godt innhold i sosiale medier skaper interesse, øker engasjement, styrker din merkevare og gir flere konverteringer. Creative Heads hjelper deg med å lage skreddersydd innhold til dine plattformer. Vi kan produsere foto, video, tekst, grafikk og mer til dine sosiale medier kanaler, og levere nøye utformet innholdsplaner som reflekterer din bedrifts identitet og ambisjoner.

Engasjerende innhold som treffer din målgruppe
Creative Heads leverer innhold som er skreddersydd for å engasjere og inspirere. Vi tilbyr profesjonelle foto- og videoproduksjoner som løfter budskapet ditt, samtidig som vi utvikler komplette innholdsplaner som sikrer en rød tråd i all kommunikasjon. Med vårt innhold får du ikke bare oppmerksomhet, men også resultater.
Derfor bør du være til stede i sosiale medier
En stor andel av nordmenn bruker sosiale medier daglig – gjerne i mange timer til sammen. Tilstedeværelse i sosiale medier gir deg dermed mulighet til å nå ut til et bredt publikum og treffe din målgruppe der de faktisk befinner seg.
Likerklikk, delinger og kommentarer er de sosiale medienes valuta. Med godt innhold til sosiale medier vekker du din målgruppes interesse og skaper engasjement. Slik kan du også styrke din merkevare, få økt trafikk og oppnå flere konverteringer.
Vi lager innhold og annonser til dine sosiale medier
Med 3,5 millioner brukere i Norge er Facebook en viktig plattform for å nå et bredt publikum. Vi hjelper deg med å lage innlegg og annonser som bygger fellesskap og skaper engasjement, spesielt tilpasset Meta og Facebook.
Instagram har over 2,5 millioner norske brukere og er perfekt for visuelt engasjement. Vi kan levere bilder, reels og stories som fremhever din merkevare og inspirerer målgruppen din.
Med 1,4 millioner brukere i Norge er LinkedIn ideelt for å nå profesjonelle målgrupper. Vi utvikler strategiske innlegg og annonser som bygger nettverket og troverdigheten din, i tillegg til å legge grunnlaget for profesjonelle forbindelser og samarbeid.
Snapchat
Over 2,6 millioner nordmenn har en Snapchat-konto. Her har du særlig gode muligheter til å nå ut til en yngre målgruppe. Med hjelp fra oss får du kanaltilpasset innhold som engasjerer.
TikTok
Med over 1,2 millioner norske brukere er TikTok en raskt voksende plattform for autentisk engasjement. Vi skaper underholdende videoer og effektive strategier som følger trender i markedet.
Hvilke sosiale medier bør jeg bruke?
Det finnes ikke noe fasit når det kommer til valg av sosiale medier! Når du skal bestemme deg for hvilke sosiale medier du skal bruke, bør du vite hvem publikummet ditt er, hvor de befinner seg og hva slags innhold de trekkes mot. Er du også klar over hva som skiller de ulike plattformene fra hverandre, har du kommet et godt stykke på vei.


Ulike plattformer har unike fordeler
De ulike sosiale mediene har alle sine unike fordeler. Instagram og Snapchat handler i stor grad om det visuelle. Ønsker man å dele lengre tekster, er Facebook og LinkedIn gode kanaler for å gjøre dette. Det er viktig å tenke på plattformenes unike egenskaper når man produserer innhold til sosiale medier.
Sosiale medier er i konstant utvikling, og plattformene endrer seg så å si ukentlig. På denne måten gir de hele tiden brukerne de funksjonene de ønsker seg. Så det er viktig å følge med i timen, slik at man ikke går glipp av noe!