Lady er en lokal familiebedrift på Lillestrøm som ble etablert i 1967. Det er 2. generasjon som driver selskapet, og har 25 ansatte. Bedriften har som primærmålgruppe private og næring innenfor Oslo og Vikenområdet.
På det tidspunktet vi kom i kontakt med Creative Heads, brukte Lady Solskjerming mye penger på markedsføring uten at vi følte at vi fikk tilstrekkelig igjen av investeringene. Det gikk særlig mye penger til søkeannonser som ikke var så relevante for oss.
Vi ønsket å se på leverandører i vårt nærområde, og har lenge vært i sponsorpoolen til LSK. Det er en flott møteplass for å inngå nye samarbeid, og vi har alltid vært opptatt av å handle flest mulig tjenester og produkter fra lokale aktører. Jeg kjente Abtin fra tidligere, så da Creative Heads etablerte seg i Lillestrøm i 2019 og tok kontakt med oss, var vi svært interessert i et samarbeid med dem. Vi fikk et godt inntrykk av byrået, og de har en transparent modell som tiltaler oss.
Vi inngikk avtale med Creative Heads sommeren 2019, og overgangsperioden mot nyåret gikk bra. De gjorde godt forberedende arbeid for å kartlegge hva som burde og måtte gjøres på våre vegne.
Creative Heads hjelper oss med mye. De har laget ny nettside og byttet system for nyhetsbrev slik at vi nå har Marketing Automation. De administrerer også våre Google AdWords søkeannonser. De skriver og publiserer artikler og annet innhold til nettsiden, og som vår Campaign Manager publiserer de blogginnlegg for oss og tar seg av kampanjemarkedsføring med posting av innlegg på Facebook og skriving av nyhetsbrev.
Vi liker at vi kun betaler for tiden de bruker på hver oppgave, og slik betaler vi ikke for mer enn det vi får. De har gunstige priser, men får jobben gjort med gode resultater. Vi får valuta for pengene og er svært fornøyd med vår ROI. Vi har redusert våre markedsføringskostnader med 20%, og med vår nye nettside har vi fått 10% økning i antall konverteringer.