Da Quality Hotel Olavsgaard kom til oss var deres drømmerenomé å være et hjemmekoselig hotell, hvor det er trivelig å være, med god mat og fantastisk service fra et hyggelig personal.
Vår oppgave starter med å finne en USP som kunne skille Olavsgaard fra de andre hotellene. Kort tid inn i innsiktsarbediet fant vi det – det handler om folka. De ansatte. De som kjenner hotellet ut og inn. De som har lang erfaring. De som gjør det de kan for å levere den beste maten, de reneste rommene og den beste servicen for at du skal få den beste opplevelsen, uavhengig om du er stamkunde, konferansedeltaker, småbarnsfamilie på Norgesferie eller brudepar.
Løsningen vår ble derfor Vi er Olavsgaard – en hyllest til alle de små brikkene som utgjør selve hotellet – nemlig de ansatte. Kampanjen ble rullet ut i annonser på Facebook og Google, samt en serie med konseptfilmer på YouTube.
I tillegg til dette produserte vi en verdifilm til intern og ekstern bruk i tillegg til korte filmer til sosiale medier der de ansatte presenterte de ulike fasilitetene til hotellet.